Már kezdett hiányozni

 2019.08.23. 13:08

Ja, nem.

Csak tudnám, miért jutottam eszébe bő 2,5 év után? A "halottam" jelentkezett. Először küldött egy videot egy számomra érdektelen témáról. Nem néztem végig, és nem is reagáltam rá semmit. Majd küldött egy nagyon "kedves" üzenetet: Hogy van a gyönyörű feneked? Hogy mim? Szerencsére az üzenetküldő feldobja az üzeneteket, így el tudom olvasni anélkül, hogy be kéne lépnem, és törölni is tudom azonnal olvasás nélkül. Természetesen ezt tettem, így ő azt sem tudja, hogy olvastam az üzenetét. Nem akarom elkiabálni, de mintha megértette volna, hogy nem szeretnék vele beszélgetni, ugyanis ennek két napja, és azóta nem jelentkezett. Remélem, ez így is marad.

Címkék: pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr6115021286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása