Teszt?

 2015.06.26. 20:43

Lehet, hogy nekem van üldözési mániám (bár nem hiszem, inkább tapasztalatból beszélek), de van egy olyan érzésem, hogy valaki (lehet, hogy az ex-kedvesem?) tesztelni akart. 

Kaptam néhány kedves, udvarlós üzenetet egy site-on, amikre kedvesen, időnként évődve válaszoltam. Kedves volt a srác, de túl fiatalnak láttam, és egyébként is úgy láttam, nem olyanfajta kapcsolatot szeretne, amilyet én. Így aztán nem vettem túl komolyan. Amikor megadta az e-mail címét, arra egyáltalán nem reagáltam. Most néhány nappal később eszembe jutott, hogy annyit azért írni kéne neki, hogy bocsi, de nem. De nem találtam meg az üzenetet. Kicsit körülnéztem, és azt láttam, hogy teljesen törölte a profilt. Nagyon furcsa ez így. Remélem, tévedek. 

Címkék: érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr817575972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása