A kezdetek

 2019.07.23. 08:19

Windsorban sétáltam, amikor kaptam egy üzenetet az egyik társkereső appon egy katonától. Külsőre megtestesítette az ideálomat (ha van ilyen egyáltalán): kicsit mackós, de izmos testalkat, tarkopasz fej, kedves mosoly. Aznap csak üzenetekkel kommunikáltunk, próbáltunk kicsit ismerkedni. Másnap reggel azonban elhívott kávézni a központba. Amikor megérkezett, azzal indított, hogy megölelhet-e, és beszélgetésünk alatt végig mosolygott. Az a mosoly teljesen levett a lábamról. Észre sem vettem, hogy elszaladt az idő, annyira természetes volt, hogy ülünk egymással szemben és beszélgetünk. Aztán eljött a búcsú ideje, neki dolgozni kellett menni, én meg mentem be a városba. Elkísért a vasútállomásra és egy szájrapuszival búcsúzott el.

Én meg küldtem egy üzenetet a barátnőmnek, hogy nekem ez a pasi kell. Ő annyit írt vissza, hogy ha nekem van „rendelve”, akkor meg fogjuk oldani az együttlétet. Ami persze úgy, hogy 2000 km-re laktunk egymástól, nagyjából a lehetetlen kategóriának tűnt, de akkor ez nem zavart különösebben.

Másnap elmentünk együtt kirándulni egy tóhoz. Kávéztunk, sétáltunk kézen fogva, beszélgettünk sokat, üldögéltünk a fűben és néztük az embereket meg a kutyákat, megebédeltünk, és arról beszélgettünk, hogy milyen lesz együtt gyereket nevelni. Így utólag belegondolva azért elég naiv elképzelés volt részemről, hogy egy pár évvel fiatalabb, ismeretlen hátterű emberrel ilyesmikről beszélgetek, de akkor minden annyira magától jött. Csodálatos napot töltöttünk együtt, és az emléke ugyan halványult, de azt még most is el kell ismernem, hogy életem egyik legjobb napja volt.

Harmadik nap, harmadik randi – a lakásán kötöttünk ki és szeretkeztünk. Nem volt okom panaszra J.

Csak az szomorított el, hogy tudtam, jó ideig nem fogunk újra találkozni, és ekkor még fogalmunk sem volt arról, hogy mikor lesz legközelebb.

Címkék: én emlék pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr3714974954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása