Lassan megértem

 2015.02.08. 21:30

Az elmúlt hónapokban rá kellett jönnöm, hogy a kedvesem nem igazán szeret írásban kommunikálni. Igaz, hogy folyamatosan üzenetekkel tartjuk a kapcsolatot, mivel ez a legegyszerűbb, különösen, ha épp külföldön van, de ezen a módon nem annyira megy neki a dolog. Talán nem is szeret írni. 

Volt ebből komoly problémánk is, amit aztán meg tudtunk beszélni. Sokat gondolkodtam rajta, mi lehet a gond, de csak az jön ki, hogy írásban nem megy. Most hétvégén majdnem vége lett ennek a kapcsolatnak egy félreértés miatt, ami írásban történt. Aztán amikor személyesen meg tudtuk beszélni, minden rendben volt. De ennek az volt az ára, hogy egy napot szenvedve töltöttem, ahelyett, hogy vele lettem volna és élveztem volna a társaságát. Mondtam is neki, hogy legközelebb inkább kérdezze meg, mit érzek, ha nem világos számára, de ne döntsön helyettem ebben. Tönkretette a hétvégét, mert azt hitte, hogy én úgy érzek .... pedig én nem. Jó lenne, ha végre megértené, hogy nekem ez úgy jó, ahogy van. Persze, szeretnék többet vele lenni, de el tudom fogadni a jelen helyzetet, ha ő is elfogadja. 

Címkék: én pasik érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr127153433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása