Első alkalommal egy kávézóban találkoztunk. Helyes volt, aranyos, okos, ezért semmi akadálya nem volt, hogy újra találkozzunk. Körbesétáltunk a Feneketlen tavat, sokat csókolóztunk (a környéken lévő idősebb hölgyek szemrehányó pillantásai által követve). Az a fajta csók volt, amitől majdnem lecsúszik a bugyi :). Elég egyértelmű volt, hogy lesz folytatás is. 

Mindketten egyedül neveltünk 2-2 gyereket, ezért nem volt egyszerű megoldani, ráadásul az ő volt felesége másik országban élt, így nem voltak szabad hétvégéi, mint nekem. A gyerekek nagyjából egyidősek, úgyhogy adta magát a gyerekes programok szervezése. Amíg a fiúk együtt játszottak, addig mi kicsit félrevonultunk és beszélgettünk, csókolóztunk. Arra figyeltünk, hogy ne legyünk a gyerekek szeme előtt :). 

Elég hamar kiderült, hogy nemcsak volt feleség létezik, hanem jelenlegi is, de erről nagyon nem akart beszélni. Totál kiakadt, amikor kérdeztem róla, én meg úgy voltam vele, előbb-utóbb úgyis kiderül, mi a helyzet. Férjhez menni nem akartam, gyereket szülni nem akartam, az meg nem az én bajom, ha csalja az asszonyt. Már akkor is egyértelmű volt, hogy ez nem egy komoly kapcsolat, inkább csak egy nyári kaland, de azért kicsit zavart, hogy nem mondja el. 

Abban az évben is elmentem egyedül nyaralni, ahogy ez már szokásommá vált. A nyaralást a megismerkedésünk előtt foglaltam le. Kérdeztem tőle, velem jön-e, de azt mondta, nem tudja megoldani a gyerekek miatt. Én meg nem erőltettem, szeretek egyedül megismerkedni új városokkal. Így tehát elmentem egyedül, de folyamatosan kapcsolatban voltunk. Beszéltünk, képeket küldtem neki, beszámoltam, merre járok. 

Egyszer jött egy érdekes üzenet, megkérdezte, kivel vagyok. Nem igazán értettem a kérdést, hiszen tudta, hogy egyedül mentem, hívtam is, és az is meg volt beszélve, hogy kijön majd elém a reptérre. Mondtam is, hogy egyedül. De ő tudja, hogy nem. És visszaküldte az egyik képet, amit én küldtem neki, azzal, hogy ő azon lát valakit mögöttem. Hirtelen azt sem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. A kép ugyanis egy múzeumhajón készült, ahol egy üvegfal mögött lefotóztam egy autót. Az üvegfal visszatükröződött, így én is látszottam a képen, és persze más emberek is a közelemben, akiket persze nem ismertem. Mondtam is neki, hogy egy múzeumban vagyok, ahol előttem és utánam is jönnek emberek, ez a lényege a dolognak. De ő kötötte az ebet a karóhoz, hogy aki mögöttem látszik a tükröződésben, az hozzám tartozik. Én azt sem láttam, hogy férfi vagy nő van mögöttem a képen, nem tudom, ezt honnan szedte. De ahogy már korábban is írtam, nagyon nehezen viselem a féltékenységet, főleg az ok nélkülit, ezért rövid úton kiadtam az útját. Megmondtam neki, hogy ha ő ilyen féltékeny és ennyire nem bízik bennem, ráadásul neki vannak titkai, meg felesége, akkor nekünk semmi dolgunk egymással. Eszébe se jusson várni a reptéren, és felejtsen el örökre. 

Hál istennek ez nagyjából meg is történt, nem keresett többet, nem nyomult. Néhány héttel később egyszer jelentkezett, és elmondta, hogy rájött, igazam van, ő betegesen féltékeny, és el is ment szakemberhez, hogy találják meg a megoldást erre. Én örültem ennek a lépésének, és annyit mondtam, remélem, megtalálja a boldogságot. 

Azóta nem hallottam felőle. 

Címkék: én pasik érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr2614973112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása