Mondatok

 2013.09.21. 19:46

A mondatok, amelyek segítenek türelmesen várni :)

Kezdődött ugye azzal, hogy "ha te és a gyerekeid velem élnének...". Aztán jöttek a következők: "tudom, hogy találsz egy megfelelő lakást nekünk" meg "nem messze tőled" és "sokszor fogsz látni". Amikor ezek eszembe jutnak, akkor elmosolyodok és kicsit könnyebbé válik a várakozás.

Mert ugye én vagyok az, aki nem tudja elképzelni a távkapcsolatot, és most itt állok (ülök) 2000 km-re a páromtól és nem tudom, legközelebb mikor látom. Csak annyit tudok, hogy néhány hét múlva már közelebb lesz hozzám, de még mindig várhatóan 60-70 km-re. De azt már semmi, egy óra alatt ott vagyok nála, és akár tőle is indulhatok dolgozni reggel, ha úgy alakul. Csak tartsunk már ott.

Akik régen olvasnak, talán most nem fognak hinni a szemüknek, pedig őszintén írom: lezártam minden kapcsolatot, és ezt most nagyon komolyan gondolom. Csak ő lesz nekem, senki más. Drukkoljatok, hogy jól alakuljon minden :).

Címkék: én érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr135527669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkusz 2013.09.23. 09:55:11

Drukkolok. Volt valami pénteken?

azentitkaim · http://azentitkaim.blog.hu 2013.09.24. 09:00:42

@Atkusz: köszi :).
Pénteken annyit írt, hogy ne rám haragudj azért ,amit tettem. Aztán nem történt semmi. Szombaton elmondott mindenféle erkölcstelen szörnyű nőszemélynek. Vasárnap bocsánatot kért. Hétfőn azt mondta, nem tette meg, de mivel nem válaszolok neki semmire, nem lát okot rá, hogy ne is tegye. Most nem tudom, mi van.
süti beállítások módosítása