régi éjszakák

 2009.07.23. 14:00

Fura emlék jutott eszembe a napokban. Kb. 10-12 éves lehettem, amikor elkezdett érdekelni a szexualitás, bár ezt így ebben a formában nem tudtam volna megfogalmazni. Visszagondolva is nagyon furcsa dolog volt, mert úgy rémlik, mintha először a női test iránt érdeklődtem volna. Gyerek voltam még, nem volt ennyi tévé-csatorna, a szüleim konzervatívak, tehát sok esély nem volt arra, hogy én akár meztelen nőket, akár meztelen férfiakat lássak. De néha azért egy-egy filmben felbukkant egy-egy meztelen test, és érdekes módon a meztelen nők látványa izgalmas volt számomra.

Este lefekvéskor sokszor gondoltam az ilyen jelenetekre és nyilván szexuális izgalmat éreztem, aminek persze a nevét nem tudtam. Arra emlékszem még, hogy ilyen alkalmakkor simán levetkőztem az ágyban (ami ugye azt jelenti, hogy a pizsamát kellett levennem), és ez is izgalmas volt számomra. Aztán sokszor elaludtam, és csak akkor ébredtem fel, amikor anyu hazajött a délutános műszakból és felébresztett, hogy vegyem fel a pizsamámat (este 11 körül). Nem tudom, mit gondolhatott, miért vagyok csupaszon, sosem kérdeztem tőle, ő meg sosem emlegette ezeket az alkalmakat. Szerintem úgy gondolta, jobb, ha nem beszélünk róla, majd elmúlik. El is múlt, néhány ilyen alkalomra emlékszem. 

Egyértelműen heteroszexuálisnak vallom magam, de egy szép meztelen női test látványa még mindig tud izgalmat okozni számomra. 

Címkék: emlék

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr565160513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása