Rövid idő

 2015.06.14. 18:05

Nem egészen két hónapig bírta. Mondtam én, hogy nincs még itt vége, így legyen ötösöm a lottón. 

Rájött, hogy hiányzom és szüksége van rám. Engem akar. Ő akar lenni az egyetlen férfi az életemben. 

Mondtam neki, hogy olyan módon, ahogy eddig csináltuk, nekem nem jó. Ha normális kapcsolatot akar, ahhoz úgy kell hozzáállnia, és akkor én is úgy állok hozzá. Találkozni akar. Én most nem tudok, aztán ő nem tud, szóval van még egy bő hetem kitalálni, akarom-e újrakezdeni. Most arra hajlok, hogy nem. Már megpróbáltuk párszor, miért lenne másképp most? Ő már nem tud változni. Talán akar, de még abban sem vagyok biztos. Nekem meg úgy biztosan nem kell. Lehet, hogy jobb, ha meg sem próbáljuk, nem kínozzuk egymást ezzel a csiki-csuki játékkal. Csak nagyon nehéz őt leszerelni. Még jó, hogy van időm gondolkodni. 

Címkék: én pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr227543300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása