Megérzés?

 2013.04.22. 21:59

Mostanában elég sokat nosztalgiázok, eszembe jutnak régi emlékek, régi ismerősök. És ha már eszembe jutnak, akkor meg is próbálok róluk kideríteni egy-két dolgot, és utánanézek a neten, megtalálhatók-e. Így tettem egy régi pasimmal is, de tudtam, hogy sok esélyem nincs, sok mindent nem fogok róla találni. Nem is találtam. Írni nem akartam neki, hívni sem akartam, csak kíváncsi voltam, mi lehet vele.

Ma jött egy e-mail tőle. Egy kérdéssel: hogy vagy? Szerintem nagyjából 3-4 éve nem beszéltünk, és akkor is ilyen módon jelent meg újra az életemben. Írtam neki egy pár soros választ, kíváncsi leszek, mit reagál.

Címkék: emlék pasik

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr775242129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása