Rigolyás

 2013.03.08. 20:59

Van egy új kolléganőm, szerencsére nem közvetlen, mert nagyon hamar az agyamra menne. Még nagyon fiatal, huszonéves, de úgy látom, már olyan rigolyás, amilyenek az igazi vénemberek szoktak lenni. Érdekes, hogy van másik ilyen fiatal kollégám is, mi van a mai ifjakkal???

Csak néhány szösszenet a mai napról. Ebédeltünk éppen egy szállodában. Az mondja: "nem eszem a húslevesből, tegnap is húsleves volt". Hogy mi? És akkor mi van? Nem is ugyanolyan volt. Mindegy, nem szóltam semmit. Következő beszólása: "virslis salátát inkább nem eszem, biztos a reggeli maradék virsliből készült". Jelentem, nagyon finom volt a virslis saláta. És ha a reggeli maradékból volt, az sem érdekel, mivel nem a félig megrágott virslikből készült. Az utolsón akadtam ki a legjobban. Mentünk a kávégéphez, készítettem egy presszó kávét, majd fogtam a tejes kannát, és töltöttem bele tejet. Erre azt mondja: "abból nem töltenék, ki tudja, mióta áll itt". Mondom neki: reggel óta, amikor megjöttem, még nem volt az asztalon. Erre furán néz és megissza a kávéját tej nélkül. Hát lelke rajta. Mi baja lehet annak a tejnek 3 óra alatt?

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr25161089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása