Nem különösebben szeretek bent a városban vezetni. Van, amikor muszáj, mert óriási időveszteség lenne bkv-zni, de általában jobban megérni villamosra vagy metróra ülni. Ha a belvárosban akad dolgom, általában leteszem a kocsit valahol egy közlekedési csomópont környékén, és onnan metróval vagy villamossal megyek tovább, nagy ritkán busszal. Sajnos rettenetesen drága a bkv-jegy, de még így is jobban megéri, hogy nem a dugóban üldögélek órákig és használom a drága benzint, meg parkolok aranyáron valahol, ha egyáltalán találok parkolót.
Most, hogy a napokban gyakran kellett Pesten közlekednem, heti jegyet vettem. Hát elég húzós az ára (nagyjából fele egy havi bérletnek), de még így is inkább megéri, és egy hétig nyugodtan mászkálhattam a városban, nem kellett figyelnem a jegylyukasztásra. Azt azért megjegyezném, nem egészen tisztességes a dolog, mert az érvényessége állítólag 7x24 óra, amit úgy érnek el, hogy ráírják a kezdési időpontot óra-perc pontossággal, a gyakorlatban viszont 7 nap, tehát ha egyik nap este veszem, akkor gyakorlatilag alig több mint 6x24 órát használhatom. Nem szeretem az ilyen fajta kizsákmányolást, és ilyenkor egyáltalán nem csodálkozom, hogy úgy áll a bkv, ahogy áll, hiszen az embereknek elég rossz a véleményük róla, nem véletlenül. Miért nem lehet ezt nálunk is olyan jól csinálni, mint más európai nagyvárosokban? Nem ragaszkodom én az autómhoz, de olyan nehéz nélküle (és most nem csak a fővárosi tömegközlekedésre gondolok, hanem a vidékire is), hogy muszáj használnom.