Fiatalos

 2019.09.24. 11:32

Ma reggel a rádióban arról beszéltek, hogy mennyire másképp mozog az ember idős korában. Nekem pedig eszembe jutott egy barát, aki megismerkedésünkkor már 50+ volt, de minimum 10-15 évet letagadhatott volna, és később is sokkal fiatalosabb volt a valódi koránál. 70+ évesen még aktívan sportolt, motorozott, friss volt és erős. Nyilvánvalóan ehhez hozzájárult a sokkal fiatalabb (második) felesége és az egészen kicsi gyereke, de azt hiszem, ez részben döntés kérdése is. Nemcsak a genetika, nemcsak az életkörülmények befolyásolják, hanem az is, hogy én mennyire akarok megöregedni. Ő valószínűleg nem akart, és én úgy tapasztaltam, hogy nem is tette :). Az én szememben mindig fiatal lesz, pedig igazán fiatal korában nem is ismertem. 

Mindig megmosolyogtatott, ha beszéltünk, és ez most már örökké így lesz, ha eszembe jut, elmosolyodom :). 

Címkék: emlék

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr1115163036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása