Egy régi ismerős

 2013.11.05. 09:02

Nem is említettem, hogy múlt héten a vonaton összefutottam K.P.-vel. Leszálláskor megálltam mellette az ajtónál, de úgy csináltam, mintha nem venném észre. Aztán a parkolóban kölcsönösen ki akartuk engedni egymást, végül én voltam a kitartóbb, így ő fordult ki először. Érdekes volt újra látni, az elmúlt kb. egy évben talán vagy kétszer láttam az állomáson meg vagy kétszer a városban. Semmilyen érzést nem váltott ki belőlem, ez jó :).

Címkék: emlék

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr45615734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása