Ezer éve

 2015.08.29. 21:21

Alig több mint két hete ismerem, de úgy érzem, már ezer éve. Igazából már az elején úgy éreztem. És azóta az érzés erősödött. Két hét alatt eljutottam odáig, hogy teljesen megváltozott a véleményem a házasságról és a gyerekvállalásról. Igen, szülni akarok neki gyereket. És igen, akár újra férjhez is mennék HOZZÁ. Az éjjel azt álmodtam, az ő kislányát várom. És ettől boldog voltam. Teljesen hihetetlen ez az egész történet.Tudom, hogy őszinte. Nem tudom, honnan tudom, de tudom. És érzem, hogy semmi szükség játszmázásra, nyugodtan elmondhatom, mit érzek, mert ő is ugyanazt érzi. Hiányzik, de teljesen nyugodt vagyok, mert tudom, hogy ő már hozzám tartozik, és hamarosan jönni fog és együtt leszünk. Ez tényleg velem történik?

Címkék: én érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr797744336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása