Zöld szemű szörnyeteg

 2015.06.03. 00:08

És itt most a szörnyetegen van a hangsúly.

Volt már dolgom néhány féltékeny barátnővel, és mindig kiverték nálam a biztosítékot, ugyanis képtelen vagyok felfogni a viselkedésük okát. 

Kezdődik ott, hogy számomra érthetetlen, milyen jogon néz bele bárki egy másik ember telefonjába, levelezésébe, üzeneteibe. Ehhez egyszerűen nincs joga. 

Ha már egyszer belenéz, és ott talál bármit, ami miatt gyanakszik, akkor miért nem a kedves barátját/férjét/pasiját (vagy barátnőjét/feleségét) kérdezi meg, miről is van szó? Miért hív fel (vagy ír üzenetet) egy idegen embert, akiről semmit nem tud, lehet, hogy még azt sem, férfi vagy nő az illető? 

Azt is felfoghatatlan számomra, hogy ezek a nők (általában nők, bár biztos vannak ilyen férfiak is) tényleg nem értik, hogy ezzel a viselkedéssel fogják elüldözni a párjukat? Különösen akkor, ha ok nélkül féltékenykednek? Ha állandóan cirkuszolnak, mert azt hiszik, a párjuk megcsalja őket, tuti hogy az illető előbb-utóbb tényleg meg fogja tenni. Ki a fene akar egy házisárkány mellett élni? Én biztos nem szeretnék.

Szóval volt már egy-két érdekes beszélgetésem féltékeny barátnőkkel*, de még mindig meg tudnak lepni. 

Éjjel 11 órakor csörgött a telefonom (pontosabban rezgett, mivel éjjel le van halkítva, de bekapcsolva kell tartanom, mert a gyerekem épp táborozik). Néztem, ki az, de nem vettem fel, mert éjjel 11-kor nem óhajtottam senkivel beszélni. Főleg nem olyan pasival, akivel hónapok óta egyáltalán nem beszéltem, és aki soha nem szokott felhívni. De kitartóan csörgött. Ez nem rá vall, ezért végül felvettem a telefont. Egy nő szólt bele, hogy megkérdezze, milyen kapcsolatban vagyok azzal az illetővel, akinek a telefonjáról ő hívott engem. 

Mondanom sem kell, leüvöltöttem a fejét, hogy mégis mi a jó istenért kell engem éjjel 11-kor hívni, és letettem a telefont. Bassza meg, kérdezze meg azt az illetőt, ne engem. Talán (hangsúlyozom: talán) megérteném, hogy tudni akarja, ha tele van a telefon az üzeneteimmel, a hívásnapló a számommal. De nincs, soha nem is volt, talán két-három alkalommal beszéltem telefonon ezzel a pasival, de legutóbb is már több hónappal ezelőtt. Könyörgöm, minden női névhez tartozó számot felhív???? Hát nem lehetnek annak a pasinak kolléganői? Unokatestvérei? Vagy csak szomszédai, akiknek el van mentve a száma? Vagy a gyerek tanárai? Neadjisten szülőtársak? Tényleg lehet valaki ennyire idióta, hogy éjjel 11-kor felhív egy tök ismeretlen számot csak azért, mert megtalálta a pasija telefonjában? 

Hülye picsa jól felidegesített, azóta sem tudok elaludni :(. 

 

*érdekes,hogy akit tényleg megcsaltak, az volt a legnormálisabb, bár ő pont nem azért keresett, mert gyanakodott, mindketten teljesen gyanútlanul voltunk átverve

Címkék: egyéb

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr667513664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása