Erotikus álmok

 2009.08.04. 14:19

Van úgy, hogy az embernek erotikus álmai vannak. Nekem is szokott lenni néha, arra ébredek éjjel, hogy nagyon-nagyon fel vagyok izgulva. Az álomra nem mindig emlékszem, de az érzés jó, amire ébredek. Ha ilyenkor van rá mód, nem hagyom "parlagon heverni" a dolgot, és masztizok egyet levezetésképpen. Csak azért nem ébresztem fel a mellettem fekvő páromat, mert általában korán reggel szoktam így ébredni, amikor ő már elment dolgozni. Pedig biztos vagyok benne, hogy nem bánná, ha ébreszteném :).

Nem tudom, miért korán reggel szoktak ezek az álmok jönni, jobb időpontot is találhatnának :). Az álmok szereplője általában ismeretlen férfi, néha olyan ismerős, aki soha fel sem merült mint vonzó pasas. Az álom után néha felmerül :), de azért nagyon nem szoktam ezzel foglalkozni. Csak élvezem, hogy jó álmom volt. És néha az is előfordul, hogy nő a szereplője az ilyen álmomnak, persze ismeretlen nő.

Álomfejtésben nem vagyok jó, de valószínűleg érdemes lenne ezeket az álmokat (is) boncolgatni kicsit.  

Címkék: álom

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr955160517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása