Most mi van?

 2013.08.20. 19:33

Álmomban kaptam az üzenetet:

"bye-bye friendship, welcome love"

Nem foglalkoztam vele nagyon, bár furcsa volt. De aztán ébren is kaptam valami hasonló jelentésűt. Ami újfent meglepett, bár korábban már kaptam erre utalót, de nem vettem komolyan. Másodszorra már muszáj volt komolyabban venni. Elgondolkodtam. A többi meg majd kiderül.

Címkék: álom érzés

A bejegyzés trackback címe:

https://azentitkaim.blog.hu/api/trackback/id/tr995468603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása